UsiA bLog MeGaT

Daisypath Friendship tickers

Monday, 25 November 2013

betul ke? s?

FAKTA ANAK SULUNG

FAKTA ANAK SULUNG :

Perhatian !!! Untuk entry ni tak semestinya 100% betul dan orang suka apa yang kita tulis dan beri pendapat, ini berdasarkan apa yang aku rasa dan servey dari semua member yang merupakan anak sulung. Dan juga ini status di olah semula kenyataannya .Kalau salah tu ini hanya entry semata-mata ..


FAKTA ANAK SULUNG : 

1) ANAK MANJA MAK 
   Sebab apa-apa pun mesti dia utamakan mak, ibu, umie, mommy .

2) DEGIL 
Keras kepala,
Kemahuan yg tinggi, kalau buat sesuatu bersungguh-sunggoh
Kalau kata tak nak , tak nak lah jawapannya,
Tak boleh di paksa-paksa
Senang di pujuk

3) TAK PANDAI PUJUK 
 Memang tak pandai memujuk

4) CINTA 
Sangat setia okeh

5) HITAM/PUTIH 

 Apa yg dikatakan semua dipegang. 

6) HATI 

 Nampak garang tapi hati lembut. Perangai tak boleh di tegur..wakaka

7) ARAHAN 
 Lebih suka buat kerja/hal sendiri 

8) PEMAAF/CARING 
Sangat pemaaf dan mudah kasihan dengan orang lain begitu juga caring terhadap orang lain. Tapi jangan bagi marah kalau marah faham-faham ja lah taufan pun kalah rasanya..hahaha..

Mudah bergaul dengan semua orang. Prinsip anak sulung selagi orang tu tak tegur sampai bila-bila dia tak akan tegur dulu.Seorang yang pemalu.

Nampak sombong tapi peramah orangnya hepy go lucky. Bila dia dah ngam dengan orang tu jangan tanya kenapa dia boleh jadi bestfrend forever.. Bila dah jadi BFF ni ada plak yang dengki dan tak boleh tgk hidup orang lain senang sikit !! ehhh tercarut plak ..hahaha..tak de kena mengena..wakaka
.

#SAYAANAKSULUNG 

http://www.hazwanhairy.com/2013/11/fakta-anak-sulung.html

Post a Comment

Google+ Followers

YoU FoLLow, I wiLL foLLow bAcK !!